wtorek, 21 października 2014

Pomarzyć dobra rzecz :)

Pieluchowanie wielorazowe wciąga. I to bardzo. Ciągle przegląda się oferty różnych producentów, czyta opinie, szuka okazji... I ciągle chciałoby się więcej i więcej :) Na razie nie planuję kolejnych zakupów, ale powzdychać sobie mogę ;)

Marzy mi się w pierwszej chyba kolejności pieluszka z Milovii, albo otulacz, albo kieszonka, chodzi głównie o wzór - a w zasadzie o dwa wzory, które mi się szczególnie spodobały :)


Zdjęcia pochodzą ze strony sklep-milovia.eu

Inną pieluszką, która mnie kusi jest SIO Pop-in V1 bambus Close Parent. Podobnie jak z Milovią, nie miałam pieluszek tej firmy, ale chętnie by wypróbowała.

Zdjęcie pochodzi ze strony wielorazowo.pl

Jeszcze z chęcią spróbowałabym pieluszek z firmy Babyetta. Na przykład taką:

Zdjęcie pochodzi ze strony www.babyetta.pl

Zdecydowanie jest jeszcze wiele pieluszek różnych firm, które chciałabym mieć i wypróbować, ale na dzień dzisiejszy te są moimi faworytami ;) 

Może z czasem jeszcze coś kupimy (a raczej na pewno), dużym plusem tych pieluszek jest to, że będziemy mogli ich używać kiedyś przy drugim dziecku, więc kupując kolejne nie mam aż takich wyrzutów sumienia :)

2 komentarze:

  1. Ten pierwsz wzór z Milovii jest boski! Ja ze swojej listy "chciejstw" pieluszkowych dorwałam na razie formowankę Pupeko, jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest! Dziś mi wyszło, że jeszcze jeden otulacz wcale by się nie marnował, bo 2 mokre, jeden się zabrudził a wełniany się wietrzy i zostały mi same kieszonki, więc może się skuszę ;)

      Usuń