środa, 8 października 2014

Czerwona zupa

Dziś na obiad dla Michałka przygotowałam czerwoną zupkę z buraka.  Kolorem i konsystencją bardzo przypominała przecier pomidorowy, w smaku lekko słodka, Synkowi bardzo smakowała :)

Zupkę można podawać po 7 miesiącu życia, chyba że w wersji bez mięsa, to można podać ją wcześniej.

Do przygotowania zupki użyłam:

1 małą marchewkę
1 ziemniaka
1 buraka
1 łyżeczka masła
mięso z indyka

Warzywa umyłam i pokroiłam w kostkę, zalałam wodą i ugotowałam do miękkości. Na koniec dodałam łyżeczkę masła.

Mięso z indyka gotowałam na parze, po ugotowaniu około łyżeczkę posiekanego mięska dodałam do zupki, zmiksowałam wszystko na papkę, doprowadziłam raz jeszcze do wrzenia i zupka gotowa!

Oczywiście przed podaniem schłodziłam ją, a potem Michaś zjadł ze smakiem. Wyszło mi półtorej porcji, a to co zostało sama zjadłam ze smakiem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz