sobota, 5 lipca 2014

Liczymy pieluszki

Zastanawialiśmy się z Mężem, ile nasz 4-miesięczny Synek zużywa aktualnie pieluszek. Nic prostszego - trzeba policzyć. 

Aktualnie mamy pieluszki trzech różnych firm: Dada, Pampers Active Baby i Pampers Premium. W rozmiarze 4. Ponieważ nasz Michaś ma wrażliwą pupę i nie lubi mieć mokro, szybko domaga się zmiany pieluszki. Chciałam sprawdzić czy któraś z tych pieluszek chłonie na tyle dobrze, że Michaś wytrzymuje trochę dłużej bez zmiany pieluchy (np. gdy nasika tylko odrobinę), czy firma nie ma znaczenia. Dlatego też notowałam godziny, o których zmieniałam pieluszki i zaznaczałam jaką zakładam.
Wyglądało to tak:
5:45 - pobudka i zakładamy Pampers Acitve Baby
6:10 - Dada. Chwilę później udało nam się zasnąć na jakąś godzinkę
7:45 - Dada
8:26 - kolejna zmiana i tym razem Pampers Active Baby. Po 9 Michaś uciął                sobie kolejną drzemkę.
10:20 - Pampers Active Baby
11:18 - Dada
12:26 - Pampers Active Baby. Chwilę później Michałek zasnął.
14:12 - Dada
15:11 - Pampers Active Baby
16:40 - Pampers Premium
17:13 - Pampers Active Baby
17:37 - Pampers Active Baby. Ponieważ Michaś spał tego dnia niewiele, to o                18 już zasnął na dobre.
1:30 - Pampers Active Baby.

W sumie 13 pieluszek w ciągu doby. Trochę dużo. Co dziwne najgorzej sprawdziły się Pampersy Premium. O ile w rozmiarach od 1-3 to były nasze ulubione pieluszki, tak 4 są jakieś dziwne. Prawie w ogóle nie wchłonęły tego co miały wchłonąć. Faworytami teraz są Pampers Active Baby, w nich odrobina siku mogła poczekać na dokładkę. Dady niby nie złe, ale mam wrażenie, że Michasiowi było w nich mało wygodnie i po zmoczeniu szybko zaczynały mu przeszkadzać. I mimo przekonującej ceny, same pieluszki nas nie przekonały.

W następnym poście podzielę się wrażeniami odnośnie pieluszek wielorazowych - zamówiłam kilka na próbę, powinnam lada dzień otrzymać paczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz