środa, 13 maja 2015

Pierwsze koty za płoty

Co prawda są to kolejne już spodnie, które uszyłam dla Michałka, jednak pierwszy raz szyłam z gotowego wykroju. I pierwszy raz są to baggy. Wykrój miałam bez opisu, więc musiałam trochę pogłówkować jak te wszystkie kawałki poskładać w sensowną całość.

Spodenki uszyłam z dresówki, łaty na kolanach i kieszonki są z jakiegoś dżinsopodobnego materiału. Szyły się naprawdę fajnie, zmodyfikowałam tylko trochę wykrój zmieniając sznurek w pasie na gumkę.


Gatki przeszły dziś chrzest bojowy, czyli zaliczyły piaskownicę i całą resztę placowych atrakcji. Wydaje się, że Michasiowi jest w nich bardzo wygodnie, nie ograniczają mu w żaden sposób ruchów, a to jest najważniejsze.

Zdjęć na modelu na razie nie będzie, aparat zjadł całe baterie i teraz się ładuje ;)

2 komentarze: