wtorek, 10 lutego 2015

Kolejne spodnie

Udało mi się w końcu znów siąść do maszyny do szycia. Ty razem powstały także spodnie tyle, że dresowe. Naczytałam się o tym jak źle szyje się dresówkę i zaczynałam z lekką obawą, czy coś w ogóle z tych spodni będzie. Jednak wcale nie było źle, to że materiał się rozciąga nie przeszkadzało mi i szyło się całkiem miło.
Efekty mojej pracy przedstawiam poniżej, zdjęcia na modelu bardzo kiepskie, jednak Michaś wyjątkowo nie był chętny do współpracy, a dodatkowo pogoda nie dopisała i brak światła zrobił swoje.




7 komentarzy:

  1. Ale z Ciebie utalentowana mama! :) Dresy wyszły genialnie!
    A tak na marginesie, czytałam Twój wpis z lipca 2014 roku o tym jak schudłaś i doczytałam się, że masz kamienie na pęcherzyku żółciowym, jak sobie z tym radzisz? Miałaś operację? Pytam, bo u mnie tydzień temu stwierdzono drobne złogi w pęcherzyku :( Dodam, że jestem 6 tygodni po porodzie, wcześniej nie miałam z tym problemów.

    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :)
    Co do kamieni to ciągle jeszcze są u mnie, czeka mnie operacja, ale odkładałam ją ze względu na karmienie piersią. Aby uniknąć ataków trzymałam ścisłą dietę niskotłuszczową, poza tym trafiłam w końcu do dobrego lekarza, który przepisał mi leki żółciopędne i IPP, takie które mogłam zażywać karmiąc. U mnie kamienie zdiagnozowano też mniej więcej w takim czasie po porodzie, doczytałam, że w ciąży zmienia się skład żółci i to może być przyczyna powstawania złogów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo miałaś ataków kolki?

      Usuń
    2. Z początku (zanim wiedziałam co to jest) sporo, bo zdarzały mi się prawie codziennie, Mąż po porodzie dbał, żebym dobrze się odżywiała ;) Później, jak wiedziałam z czym mam "przyjemność", zdarzały mi się raz na miesiąc lub rzadziej, jak sobie odpuszczałam z dietą, albo zjadałam zbyt obfite posiłki na noc.

      Usuń
  3. U mnie pierwsza kolka wystapila w 4 tygodniu po porodzie i miala bardzo silny bol, cos takiego jakby wypychanie od srodka, az nie moglam zlapac tchu...tez odczuwalas taki rodzaj bolu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym guście.. Jakby mnie coś rozpierało od środka i równocześnie ściskało jak w imadle, ciężko złapać oddech i w każdej pozycji boli tak samo. Do tego dreszcze i pocenie się jak przy wysokiej gorączce.. Brr.. Czytałam u Ciebie, że masz wyznaczony termin operacji, na kiedy? Ja mam 1 lutego 2016 roku.. ;)

      Usuń
    2. Odpowiem Ci na chacie :)

      Usuń